tisdag 26 juni 2012

Jordgubbar och grädde

Oj, vilken dag det har varit idag - man är ju mindre trött efter åtta timmar på jobbet än efter att ha varit ledig med ungarna...

Morgonen började dock rätt skönt; Noel sov i ett sträck från kl 19.30-06.10, men efter vällingen då så vägrade han att somna om, och då gick jag upp med honom till M. Efter ca 40 minuter kom M ner med Noel igen men jag var verkligen dötrött och orkade inte gå upp, och efter en stund så lade han sig bredvid mig och somnade om ;-)
Och sen sov vi till kl 09.15...

Efter det gick vi upp och åt frukost, duschade och sen åkte vi till Mariestad.
Noel var ju högt och lågt hela tiden och gnällig och varm och pillade på ALLT, så jag var helt slut när vi åkte därifrån!

På väg hem stannade vi till vid Ica Kvantum och köpte jordgubbar för 20:-/liter, och när vi var framme så hade brorsans tjej och deras son kommit hit ;-)
Vi mumsade i oss jordgubbar och grädde och umgicks i några timmar, och det var supertrevligt!

Efter att de hade gått hem så kom "farsan" och Susanne hit (med jordgubbar!), så då fikade vi igen ;-)

Nu ikväll så somnade Noel strax innan klockan halv nio, och det blir nog tidigt i säng för min del också...
Imorgon jobbar jag kl 10.30-16, och efter det så drar jag och Camilla till Timmersdala och spelar bilbingo ;-)

Inga kommentarer: