lördag 16 juni 2012

Att vara mamma...


















...är helt klart det mest fantastiska som har hänt mig i mitt liv! Det spelar ingen roll hur trött och grinig man än är på sina ungar ibland - de är ju ändå det finaste man har... Jag älskar mina barn av hela mitt hjärta!!!
Den här bilden är från Mors dag när vi var i Mariestad och käkade god indisk mat och strosade runt vid Karlsholme - mysigt!

Nu ikväll somnade Noel inte förrän precis strax innan kl 22.00 och bara några minuter innan han somnade ringde Alva från sin farmor och ville komma hem - hon har fått en flis eller en tagg eller nåt under foten (som inte syns), så hon längtade efter mamma och pappa...

Nu ligger båda ungarna här och sover, och jag kan bara konstatera att mitt hjärta tillhör Alva och Noel!!!

Inga kommentarer: