fredag 22 juni 2012

Godnatt

Noel stensomnade på mitt ben förut när jag pratade med brorsan i telefon... Det har varit en händelserik dag för ungarna idag så jag hoppas att de sover LÄNGE imorgon, men risken/chansen är väl inte sådär överväldigande stor - imorse vaknade Noel kl 05.59 och vägrade att somna om :-(
Som tur var så fick jag lite sovmorgon av M, och det var välbehövligt...

Ikväll vann Tyskland som väntat matchen mot Grekland (4-2), så nu är både Portugal och Tyskland klara för semifinal. Jag tror att Portugal kommer att få möta Spanien (efter att de har vunnit över Frankrike) och jag tror att Tyskland kommer att få möta England (efter deras vinst mot Italien). Och sen tror jag att det blir Tyskland-Spanien i finalen (men jag hoppas ju som sagt på Tyskland-Portugal)...

Nog om fotbollssnack nu - vi hörs imorgon!

Inga kommentarer: