fredag 15 juni 2012

Jävla skitfotboll!!!

Jag har gått runt hela dagen och hävdat att Sverige kommer att förlora, men nu när de har gjort det "på riktigt" och allt är över så känner jag mig så fruktansvärt besviken... Fast å andra sidan så hade de inte förtjänat att gå vidare; det finns ju inget lag som spelar tråkigare fotboll än oss!

Långpassningar, spel bakåt och inget driv eller go i spelarna... Typ: "Oj, jag missade visst bollen. Men jag står kvar här och glor istället för att försöka ta tillbaka den..." Och skulle någon spelare mot all förmodan lyckas närma sig det andra målet så finns det ju ändå ingen att passa till, för alla svenskar är kvar på egen planhalva...

Jag blir tokig!!!

Näe, med facit i hand så var det inte mer än rätt att vi åkte ut nu (även om andra halvleken var bra mycket bättre än den första)... Man får ju bara hoppas att Sverige skärper till sig innan VM i Brasilien om två år!

Jag tror fortfarande att Tyskland kommer att ta hem hela skiten, men jag hejar personligen på Portugal ;-)

Inga kommentarer: