torsdag 28 juni 2012

Ingen vinst

Det blev ingen vinst på bingon, men det var supertrevligt i alla fall!
Dessutom så hann jag ju hem innan matchen mellan Spanien-Portugal var avgjord, så jag fick se de spännande straffarna och tyvärr bevittna Portugals förlust :-(

Imorgon möts Tyskland-Italien, och även om tyskarna aldrig har lyckats besegra italienarna i någon EM- eller VM-match tidigare så tror jag att de gör det nu...
På söndag blir det säkert en spännande finalmatch mellan Tyskland-Spanien, där tyskarna vinner!

På tal om något helt annat så har jag haft huvudvärk hela dagen idag... Jag har faktiskt ingen aning om varför, men antar att det kanske beror på sockeravvänjningen!?!
Jag har hur som helst hållit mig till LCHF hela veckan, även om jag har ätit både Finncrisp, frukt och mörk choklad...

Imorgon jobbar jag kl 09.00-18.00, så nu är det dags att släcka lampan och sova!

Inga kommentarer: