tisdag 12 juni 2012

Frukost

Imorse så sov vi till kl 07.30 och nu sitter vi här och äter frukost ;-)
Snart är det dags att hoppa in i duschen, och om typ 50 minuter kommer brorsonen hit! Jag hittade ett recept på äggfri sockerkaka, så jag funderar på om grabbarna ska få baka lite... He he...

Nu på morgonen åt jag två LCHF-bröd med kokt ägg och majonäs - jag vaknade superhungrig! Vanligtvis så äter jag ju bara en smörgås, men idag räckte det som sagt inte...

I eftermiddag MÅSTE jag åka och handla lite, och så slog det mig att det är hur många födelsedagar som helst i almanackan den här månaden: moster Mia, "farsans" nya kvinna Susanne, Camillas dotter Dinha, farbror Torsten, brorsan Glenn, Alvas dagiskompis Melker, K-J och våran kompis Hami.
Och så är det ju midsommarafton snart... Och nästa månad fyller "farsan" 50 år!!!

Näe, nu måste jag in i duschen!!!

Inga kommentarer: