lördag 1 oktober 2011

Härlig natt ;-)

Åh, jag kan knappt tro att det är sant - inatt vaknade inte Noel förrän kl 04.30 första gången, och sen tog han sovmorgon till kl 07.30!
Är det så här det känns att få sova!?!

Undrar vad man ska hitta på idag? M sitter konstant framför datorn och klipper musikvideos och annat nu för tiden, så jag får väl hitta på något med ungarna - det är väl Shoppinghelg i helgen? Det kanske får bli en sväng in till stan...

Ikväll funderar jag på att bjuda hit svärmor på middag!?! Jag har lovat henne att någon gång bjuda på en gelatin-fri pannacotta, så ikväll kanske det äntligen kan bli av (om hon inte har några andra planer, såklart!)... Man vill så himla mycket, men det mesta blir ju tråkigt nog aldrig av - jag måste bli bättre på att bjuda hit folk och även på att bjuda in mig själv till andra ;-)

Inga kommentarer: