tisdag 25 oktober 2011

Skev självbild

Faan, vad det är svårt att välja rätt storlek när man beställer saker på nätet... Jag hade ingen aning om vilken storlek jag skulle ta på klänningen, så jag beställde en 42:a för att vara på den säkra sidan (jag kan ju faktiskt ha mina jeans i stl 38), men det var precis nätt och jämnt att jag fick på mig den :-(
Alltså, tro mig - jag kommer ju att trycka ner mig själv i klänningen på lördag, men det knakade lite oroväckande i sömmarna när jag skulle dra ner den över brösten... Åh, jag hatar mina stora bröst!
Som tur är så hittade jag mammas gamla korsett i byrålådan, så magen kommer inte att dallra under klänningen i alla fall ;-)
Nu måste jag bara hitta en bra bh också, med genomskinliga axelband... Och några snygga skor ;-)

Min fina vän Sabina kommer hit på lördag också, och hjälper både mig och Alva med våra frisyrer... Sååå himla snällt!

Åh, det ska bli så himla kul... Jag kommer dock säkert att gråta floder - jag är ju så himla känslig för sånt där, speciellt när det gäller min lillebror som jag älskar så otroligt mycket!!!

Inga kommentarer: