måndag 17 oktober 2011

Julmust


Åh, nu blev jag helt plötsligt sjukt sugen på julmust!

För övrigt så är jag riktigt irriterad på mig själv, och jag skyller på den stundande mensen samt dålig planering... Förut tog jag med mig ungarna och åkte ut till Camilla en sväng, och direkt när vi kom hem så lade jag mig och vilade lite med Noel = vaknade upp SUPERHUNGRIG!!!
Sprang in i köket och värmde en portion tacogratäng... Och inte nog med det - en pones med smör och ost också... OCH lite mer än en halv chokladkaka (Marabou premium dark med havssalt och pecannötter)...

Nu är jag mätt och illamående och förbannad på mig själv!
Jag fattar inte vad det är, men när jag ska ha min mens så finns det liksom inget stopp :-(
Och jag kan verkligen inte hindra mig själv från bli sugen på sötsaker... Ja ja, jag kan ju trösta mig med att det är LCHF-anpassade saker jag stoppar i mig i alla fall (även om mängden är oförlåtlig), och inte en 200-grams Marabou Schweizernöt till exempel...

Nu ska jag ha krypträning med Noel...

Inga kommentarer: