tisdag 18 oktober 2011

Gratis tamponger

Jag har tipsat er förut, men jag gör det igen ;-)
Om ni går in och anmäler er på www.tamponsforfree.se så får ni varje månad ett utskick på 8 tamponger (normal storlek) i brevlådan... Klockrent!
På varje tampongask förmedlas ett reklambudskap, och det enda man behöver göra är att svara på 5-6 frågor om vad man tyckte om kampanjen - visst är idén helt genialisk!?!

Mig passar det perfekt, eftersom mensen kom som på beställning idag (men det var ju skönt på ett sätt, för nu vet jag att jag slipper den på dopet/bröllopet)...

Och som ni märker så har jag inget viktigt att skriva om (som vanligt, i och för sig ;-) så jag går nog och lägger mig nu!
Jag har förberett nattens eventuella vakenhet med en extra flaska välling...

Ps: tidigare idag så åkte M:s syster in till sjukhuset igen - jag hoppas att det inte är något allvarligt :-(

Inga kommentarer: