tisdag 25 oktober 2011

Puh, vilken dag!

10 minuter för sent kom Alva inrusande till kören, och medan hon sjunger nu så väntar jag och Noel utomhus i det härliga höstvädret! Han sover och jag sitter här och spottar blod, ungefär...
Fy, uppförsbacken från Esplanaden och hit är inte att leka med! Jag undrar hur många kalorier man har bränt idag!?!

MEN inget ont som inte har något gott med sig - jag beställde en annan klänning till bröllopet, och den kom idag!!! Jag passade på att hämta ut den på Ica Maxi förut och nu HOPPAS jag bara att den passar - jag ska hem och prova den så fort Alva har sjungit klart... Den är verkligen jättefin, så håll tummarna för mig nu!

Med tanke på att jag inte har någon körduglig bil ikväll så får M GÅ hem från tågstationen; jag får nog laga lite mat åt honom som tröst - det är ju alltid trevligt att komma hem till färdigdukat bord och maten på spisen ;-)

Inga kommentarer: