lördag 15 oktober 2011

Frustrerad...

Vad ska man göra när ens fina kompis envist fortsätter att träffa en kille som är helt dum i huvudet!?! Som till och med ALLA hennes kompisar och deras pojkvänner samt bekanta avråder henne från att ha att göra med!?! Och som alla som möter honom får dåliga vibbar av!?!

JAG BLIR SÅ FRUSTRERAD!!!

Inatt fick jag ett sms från en annan kompis som berättade om en incident som hade hänt mellan fina kompisen och dennes pojkvän igår kväll, och imorse vaknade jag med världens huvudvärk och ont i käken p g a att jag har legat och varit förbannad och spänt mig så inatt...

Jag hoppas verkligen att min fina kompis tar sitt förnuft till fånga och avslutar den här relationen nu, innan något riktigt allvarligt händer... Skulle den idioten så mycket som kröka ett hårstrå på min fina vän så skulle han få med ett 157 cm långt kraftpaket att göra ;-)

JAG BLIR SÅ FRUSTRERAD!!!!

Inga kommentarer: