torsdag 27 oktober 2011

Morgonmys

Imorse hann vi med lite morgonmys innan det var dags att ge sig iväg till dagis. Idag var det fotografering också, så Alva fixade till sig lite extra med blommigt hårspänne och hårspray i luggen ;-)

Nu ligger Noel här bredvid mig i sängen och har precis somnat - jag ska nog också försöka att vila lite, för vi har haft två krångliga nätter i rad så jag är trött ända in i själen...

Igår kväll skulle jag ha åkt hem till Hilda och botaniserat bland hennes klänningar, men jag glömde helt bort det och åkte och handlade istället och sen när jag väl kom på det så blev det lite sent :-(
Jag ska stanna till vid KappAhl sen när jag har hämtat Alva på dagis och kolla på den där mönstrade klänningen jag skrev om häromdagen, men om den inte sitter fint så förlitar jag mig på den klänningen som jag redan har... Huvudsaken är ju att jag inte går upp i vikt tills på lördag, och det borde jag ju klara!

Däremot så ska jag nog försöka att undvika mjölkprodukter också... Igår blev jag så himla sugen på filmjölk, så jag åt en tallrik filmjölk och lite blandade nötter till kvällsmat, men jag blev helt uppsvälld i magen efter det och nu idag bubblar det i magen :-(

Tacka vet jag mina stekta ägg!

1 kommentar:

Glenn sa...

Gud va mysigt det ser ut! =)