onsdag 19 oktober 2011

Inspiration...

Alltså, såna här före- och efterbilder kan man ju inte se för mycket av ;-)
Man blir ju så himla inspirerad...

Just nu så sitter jag vid köksbordet och äter min sista tacogratäng-portion på väääldigt länge (jag har ätit den så mycket och ofta de senaste veckorna att jag kräks på smaken snart ;-)
Däremot så njuuuuter jag av måltidsdrycken idag = julmust light!
Mmm, det är något speciellt med julmust - I love it! MEN i år ska jag försöka att inte överkonsumera utan dricka måttligt (mest för att inte fastna i läsk-fällan nu igen när jag äntligen har jobbat mig ur det beroendet), så jag har bestämt mig för att jag får dricka en 50 cl-flaska vid samtliga advent samt under julhelgen...
Lagom till första advent tänkte jag försöka mig på att baka LCHF-pepparkakor också ;-)

Om en stund så är det dags att åka iväg och hämta Alva på dagis, och idag ska hennes kompis A få följa med henne hem och leka.
Det får nog bli våfflor eller pannkakor till mellanmål för tjejerna... Mysigt!

1 kommentar:

Evvvelyn sa...

Före och efterbilder är grymt bra för motivation! :D

(jag är kass på att kommentera men jag läser bloggen varje dag :D)