måndag 17 oktober 2011

Två ritande prinsessor...

Åh, jag blir tokig snart! Noel är så himla jobbig att natta... Nu har jag legat här nere i 40 minuter och han har nog spottat ut nappen och gnällt efter den typ femton gånger... Och slumrat till emellan... Han sover så fruktansvärt oroligt, och vaknar så fort jag eller Alva bara vänder på oss i sängen eller hostar till :-(
Igår vägrade han t o m att somna i sin säng, utan skulle ligga bredvid mig direkt...

Varje kväll när jag går ner och lägger Noel så undrar M om jag kommer upp och håller honom sällskap senare, men jag orkar nästan aldrig gå upp! Det är så himla jobbigt att behöva springa upp och ner för trappan och serva Noel hela tiden, så istället så går jag och lägger mig typ kl 19.30 och spelar Wordfued/surfar runt i 2-3 timmar... Jag och M umgås typ bara på helgerna nu för tiden :-(

Och så är jag hungrig också! Efter min vansinnesätning förut så förbjöd jag mig själv att äta mer idag, så jag har inte ätit sedan 14.30-tiden ungefär... Men det går ingen nöd på mig! Jag unnade mig ett skönt bad förut istället, och imorgon är det en ny dag ;-)

Inga kommentarer: