söndag 30 oktober 2011

Vintertid

Jag hade ju inte en tanke på att man skulle ställa om klockan inatt, så precis nu när jag skulle gå upp (efter att ha legat och myst med Noel i ca en halvtimma) så insåg jag att klockan bara är strax efter sju istället för åtta - nu känns det ju alldeles för tidigt att gå upp... MEN man ska väl inte klaga egentligen; vi har ju fått en timma extra på förmiddagen nu ;-)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer!?! Vi BORDE röja och städa här hemma för det ser verkligen ut som ett bombnedslag, men jag funderar faktiskt på att ta med mig ungarna och åka till Hellekis Säteri och kolla in deras julmarknad. Och låta M vara hemma och fixa iordning bröllopsbilderna han tog igår - det blev ju en del ;-)

Men vi börjar väl dagen med lite frukost i alla fall... På återseende!

Inga kommentarer: