måndag 1 oktober 2012

Julmust light

Jag skrev ett inlägg på lunchen tidigare idag, men det verkar ha försvunnit ut i cyberrymden... Jag berättade hur som helst att jag åt två kokta ägg till frukost idag, och en sallad till lunch (ruccola, blomkål, kyckling, coleslaw, räkor, tonfisk och mozzarellakulor) med en skiva Fitnessbröd från vårt eget bageri med rökt skinka. Och julmust light... Jag ÄLSKAR julmust!!!

Innan träningen tryckte jag i mig en banan och en Celsius, och efter träningen drack jag en proteinshake och åt en skiva Fitnessbröd med rökt skinka.
Fitnessbrödet är ett GI-bröd med endast 9 gram kolhydrater, och det kostar 29:95... Supergott!

Jag är nöjd med dagen! Och med träningen; jag körde mitt personliga program idag, och det gick jättebra!
Vi fick varsin prova-på-biljett till mitt gym från jobbet tidigare i veckan, så jag tog med mig brorsan dit idag ;-)

Nu ska jag hoppa in i duschen...

Inga kommentarer: