fredag 12 oktober 2012

Max Factor

Det här snygga orange-röda nagellacket från Max Factor låg med i korgen som jag fick av Sabina, och jag är supernöjd med det!
Det var lätt att applicera, gav inga ränder, täckte bra redan efter ett lager, håller bra = flagar inte. Det sitter jämnt och snyggt, helt enkelt!

På tal om något helt annat så blir jag så irriterad på mig själv... Kommer ni ihåg mitt mega-munsår som jag berättade om för ett tag sedan? Under tiden som jag hade munsåret så använde jag ett Lypsyl för att mina läppar var så torra, och idag på jobbet så tänkte jag mig inte för utan smörjde in läpparna med det...och nu har jag stickningar på ovansidan av överläppen :-(
Vad faan kastade jag inte Lypsylet direkt för??? Jag HATAR munsår........

Nej, nu orkar jag inte hålla mig vaken längre! Noel sov urdåligt inatt igen, och det bara sticker och svider i ögonen!
Det får bli en tidig fredagskväll - godnatt!

Inga kommentarer: