torsdag 25 oktober 2012

Pyssel och hagel

Nu har vi spenderat eftermiddagen hemma hos Camilla och ungarna har målat sina Halloween-skålar...
Dessutom så blev vi bjudna på underbart god mat (strimlad ryggbiff med champinjoner och bacon i en himmelsk ost- och gräddsås samt sallad) och fika: blåbärspaj med vaniljsås (den senare hoppade jag dock över)...

Under tiden som vi var där passade Noel på att lägga en klenig megabajs, och jag hade inga blöjor med mig! Så Alva och Lycka fick springa iväg till en granne och tigga till sig en blöja ;-)

För tillfället så har M skjutsat Alva till judoträningen, Noel duschar och jag håller på och lagar mat - vi får väl se om det är ätbart; jag testar ett nytt recept...

Ikväll så är det min tv-kväll: Halv åtta hos mig, Kockarnas kamp och Hela Sverige bakar!

Inga kommentarer: