tisdag 30 oktober 2012

Hi hi hi

Visst stämmer bilden - aldrig är man riktigt nöjd!!!

Ikväll så är jag döhungrig... En av fördelarna med att äta enligt LCHF är ju just att man ska slippa att vara hungrig, men jag har fortfarande svårt för att äta sent på kvällen.
Jag har inte ätit någonting alls sedan vi blev bjudna på mat hos farmor tidigare idag, men då åt jag ju å andra sidan tills jag blev spymätt...

Nu ikväll så tänkte jag ta en banan för att stilla den värsta hungern, men sen så ändrade jag mig till en ölkorv... Och slutligen så struntade jag i det också, och bestämde mig för att jag får vänta med att äta tills frukosten imorgon! Jag har ju vägdag imorgon också, så håll tummarna för att mitt självplågeri ger utdelning på vågen ;-)

Imorgon är det Halloween och då ska Sabina ta med sig Alva, Lycka och Dinha och gå ut och spöka - spännande!
Jag har köpt hem tablettaskar ifall vi själva får besök av några spöken/häxor, men eftersom det här området är helt stendött så lär det väl inte ringa någon på dörren... :-(

Nu ska jag sova i alla fall - godnatt!

Inga kommentarer: