onsdag 24 oktober 2012

En present

För er som inte vet om det så fyller jag år snart (blink blink) och förut så klickade jag hem en liten födelsedagspresent till mig själv ;-)
Den 7 november släpps nämligen Katrin Zytomierskas andra LCHF-bok, och den ska bli min...

Matmässigt så har det gått bra idag, men fruktförbudet sket sig direkt - efter tre timmar i sträck i kassan var jag vrålhungrig och kände mig bara tvungen att trycka i mig en banan innan jag åkte och hämtade ungarna, handlade och hämtade M på stationen! Dessutom så blev jag supersugen på smågodis och kanelbullar och faan vet allt så fort jag tänkte tanken på att inte få äta något gott (läs vindruvor) framför teven, så jag fortsätter nog med mitt fruktätande (max två/dag) och försöker att öka motionen istället...

Nu ska jag krypa ner i sängen och soooova!!!

Inga kommentarer: