torsdag 11 oktober 2012

Fit for Christmas

Nu är ju Höstutmaningen slut och jag var inte ens i närheten av att klara mitt mål - jag hade som mål att gå ner 6 kg på utmaningens åtta veckor, men jag gick bara ner 2,5 kg :-(
Och det är ju inte så konstigt egentligen, för jag fuskade konstant och bytte dieter titt som tätt...

NU däremot så har jag antagit en ny utmaning - eller ja, det är väl egentligen en fortsättning på den förra, men med skillnaden att den har bytt namn till Fit for Christmas och fortgår fram till dagen innan julafton.

Jag började igår och vägde in mig på 71,7 kg. Eftersom det är 10 veckor och 3 dagar kvar tills utmaningen är slut så satsar jag på att gå ner 5 kg tills jul...
Om jag lyckas med det så kommer jag att väga 66,7 kg på julafton, och efter det så räknar jag eventuellt med en liten viktuppgång mellan jul och nyår. Och runt den 1 januari startar säkert en ny utmaning som jag kommer att hoppa på och då blir mitt mål att gå ner till 65 kg, och slutligen så får mitt mål bli att gå ner till 60 kg innan Beach 2013 :-)

1 kommentar:

jimmy sa...

förstår inte hur du orkar!! Hoppas du förstår att du är fin och perfekt som du är redan nu.. :)