onsdag 10 oktober 2012

Belöning

Visst är jag väl duktig som sköter mig så fint med maten och träningen och allt ;-)
Det tycker i alla fall jag själv, så igår beslöt jag mig för att belöna mig med femte säsongen av Dexter på DVD... Dessutom så hade jag en 50 kronors-värdecheck på www.cdon.com så då kändes det ju ännu bättre!
Den 14 november släpps säsong 6, så det blir ju en perfekt försenad födelsedagspresent eller en lite för tidig julklapp ;-)

Idag har det gått hyfsat bra med maten. Jag åt ju ett Carb zone-bröd till frukost på jobbet samt lite vispad grädde och en bar till fikat, men det känns helt ok ändå - så länge jag håller mig undan från att fuska genom att äta riktiga kolhydratbomber så är jag nöjd!

Förut var ju Camilla här en sväng som sagt, och det var mysigt som vanligt! Vi försökte få hit Sabina också, men det får bli en annan gång; hon har ju över ett års ledighet framför sig ;-)

Nej, nu ska jag släcka lampan och försöka att sova!
Imorgon ringer väckarklockan kl 05.45 och sedan väntar jobb kl 06.45-15.00, och så har jag dessutom ett utvecklingssamtal med chefen vid 13-tiden...

Inga kommentarer: