söndag 21 oktober 2012

Genialisk idé

Jag har ju aldrig haft någon tv i sovrummet tidigare, men nu när jag har skaffat det så inser jag ju vilken briljant idé det är - Noel sitter som ett ljus här bredvid mig i sängen och tittar på barnprogram...

Och på tal om Noel så sov han jättebra inatt också - han sov HELA natten utan att dricka välling, och vaknade inte förrän kl 07.25 imorse.

Själv så vaknade jag upp med huvudvärk för fjärde dagen i rad :-(
Däremot så måste jag försöka att klara mig utan Treo idag; jag vill ju inte bli beroende av tabletterna!
Jag tror att huvudvärken beror på att jag grubblar för mycket - jag känner att jag är inne i en riktig svacka just nu, och känner mig jäkligt låg... Orkar inte skriva så mycket om det, men det ska väl gå över så småningom det också...

Idag jobbar jag kl 11-17.15 i Förbutiken, och det är ett lagom pass (speciellt med tanke på att det är dubbelt betalt hela dagen).
Under tiden så ska Alva på sitt andra kalas den här helgen = basketkalas ;-)

Igår så åt jag inte helt optimalt, men så länge jag håller mig inom LCHF så är jag nöjd; jag åt en fralla till frukost (en halva med kokt ägg och majonäs, och en halva med Philadelphiaost och paprika/gurka/tomat), tre korvar utan bröd till lunch (en kabanoss, en grillad och en kokt, med lite vitlöksdressing och Johnnys senap att doppa i) och en skiva Fitnessbröd med rökt skinka till kvällsmat. Varken mer eller mindre...

Nu är det dags för frukost!

Inga kommentarer: