onsdag 31 oktober 2012

Utsvulten

Åh, vad jag var hungrig imorse när jag vaknade - det fick bli bacon och äggröra till frukost ;-)

Och det var så frustrerande när jag skulle väga mig förut; vågen stannade liksom till vid 70,9 kg men sedan hoppade den fram till 71,1 kg och vägrade att gå ner igen! Så det blir åter ett veckoresultat på -0,2 kg...
Ja ja, huvudsaken är att det tickar neråt (även om det går lite väl långsamt).

Även om jag inte är sådär jättesugen på godis och sötsaker för tillfället, så har jag bestämt mig för att jag får ha två stycken "kolhydrat-dagar" innan året är slut; min födelsedag samt julafton!

Nej, nu är det dags att börja fixa iordning oss här hemma - jag jobbar kl 10-17.30, Noel ska till dagis och Alva ska spendera dagen med sin farmor...

På återseende ;-)

Inga kommentarer: