onsdag 31 oktober 2012

Hjääääälp

Fy faan, jag höll på att kissa på mig nyss - det knackade stenhårt på ytterdörren och klockan är ju ändå över halv tio... Jag var helt hundra på att det var Alva som kom hem (hon valde att stanna kvar hemma hos Camilla när jag och Noel åkte hem, och så skulle Sabina skjutsa hem henne), men så var det två små tjejer i typ 10-årsåldern som var ute och spökade!

Jag blev så jäkla glad över att det faktiskt kom några hit över huvud taget idag så de fick faktiskt TVÅ tablettaskar var ;-)

På tal om något helt annat så har jag varit sjukt hungrig idag och ätit på tok för mycket!
Till frukost så åt jag bacon och äggröra, på första rasten åt jag två skivor Carbzone-bröd med rökt skinka samt en banan, till lunch så åt jag en liiiten portion vegetarisk "kyckling"-gryta, en ruta mörk choklad och en clementin, på sista rasten blev det två Finncrisp med ost och kaviar samt en banan till, hemma hos Camilla så fick jag lite tacos (färs, lök, sallad, tomater, riven ost, crème fraîche och jordnötter) och när jag kom hem så åt jag en banan, fem rutor mörk choklad och en klase röda vindruvor...

Och jag är fortfarande hungrig!!!

Ps: jag är INTE gravid....

Inga kommentarer: