torsdag 1 november 2012

Lyxfrukost

Kolla in den här lyxfrullen då - äggröra, räkor, majonäs, färsk dill och två skinkrullar. Och en kopp te ;-)

Jag hoppas verkligen att jag inte blir lika hungrig idag som jag var igår; fy, vilken jobbig känsla det är att gå runt och vilja äta saker hela tiden... Men jag tror att det beror på ägglossningen!
Jag går runt och tänker på smågodis hela tiden - jag är sååååå sugen på att köpa hem en STOR skål med godis och bara sitta och njuta av den samt en god bok i soffan i lugn och ro ;-)

Idag jobbar jag klockan 12.30-18 och under tiden så ska Noel vara på dagis och Alva med morbror Krille (en liten fågel viskade i mitt öra att de skulle busa loss på Stellas Lekland)...

Och vet ni vad!?! Vi har tappat bort den ena bilnyckeln, så nu har vi bara en :-(
Jag ringde precis till Bilia och kollade upp vad det skulle kosta att göra en ny = 2 100 kronor!!!

Inga kommentarer: