söndag 25 november 2012

Faan...

Som ni kanske har märkt så har inte motivationen varit på topp den senaste tiden - det går åt hel...e med både kosten och träningen, och jag blir bara fetare och fulare för varje dag som går :-(

Det känns som att jag är mitt inne i en livskris just nu! Jag vet inte vad jag vill med någonting längre och jag har varken några drömmar, mål eller framtidsutsikter... Livet bara rullar på och jag hänger på bäst det går utan att bry mig nämnvärt!
Det är liksom varken bra eller dåligt, utan bara helt linjärt...

Och ni som känner mig vet att jag skulle kunna skriva en hel roman om mina tankar och funderingar i vanliga fall, men jag har inte ens någon motivation till det :-(

Nåja, livet får rulla på ett tag i samma banor, och sen känns det nog bättre...
Godnatt och tack för idag!

Inga kommentarer: