torsdag 8 november 2012

Presentkort

Av M fick jag en present som jag har gått och tänkt på att jag vill ha i flera år; en sminkkurs på MakeUp-Store, där man även får välja ut produkter till samma värde som kursen efteråt = 495 kronor...

Och brorsan är ju helt galen; tidigare idag så kom han in på jobbet och viftade med en 500-lapp,och sa att jag skulle ta den och unna mig nåt trevligt på min födelsedag; typ en bra tidning, lite godis etc...
Jag sparade dock pengen och grubblar rejält över vad jag ska köpa för den - kanske Keplers nya bok, nåt snyggt lipgloss eller en ny tröja/blus inför den hemliga resan nästa helg!?!

Nej, nu orkar jag verkligen inte hålla ögonen öppna en sekund till...

Ett jättestort TACK till alla som har gratulerat mig idag; det värmer ;-)
Jag har haft en toppenbra dag, och det känns helt okej att i skrivande stund vara 36 år och 1 timma och 2 minuter gammal... Godnatt!

Inga kommentarer: