tisdag 13 november 2012

Sjuk?

Usch, det känns som att jag håller på att bli sjuk... Jag känner mig frusen och snorig och har lite ont i halsen :-(
Dessutom så har jag fått ont i nacken/skulderbladen igen, och den här gången så har det satt sig på höger sida istället för vänster... Jobbigt!

Utöver detta så är jag så fruktansvärt godissugen; om det inte vore för att jag har min vägdag imorgon (som jag i och för sig redan nu vet att det kommer att bli plus-resultat på) så hade jag öppnat en av mina chipspåsar som jag fick av brorsan när jag fyllde år...
Eller ja, jag är inte direkt sugen på socker för då hade jag väl öppnat en chokladkaka istället, men jag vill ha NÅGOT gott!

I eftermiddags så hämtade brorsan Alva efter skolan, och sen så gick de och käkade glass och lekte på lekplatsen m m, och efter det så kom de hit och åt pannkakor med grädde och sylt ;-)
Jag passade på att slänga ihop några LCHF-pannkakor åt mig själv, och då vispade jag bara ihop 1 1/2 dl grädde, 1 ägg, 1/2 msk fiberhusk och lite salt...

Nej, nu ska jag gå och hänga lite tvätt!

Inga kommentarer: