torsdag 8 november 2012

Morgonpromenad

Faan, jag skulle inte ha kollat på Stalker igår kväll... Nejdå, så farligt är det inte - det äckligaste med att vara ute när det är så här mörkt är när man hör alla snigelskal som krossas under fötterna... Vidrigt!
Annars är det faktiskt riktigt skönt väder ute!

Innan jag gick hemifrån så kastade jag en nyfiken kik på mina paket på köksbordet och sekunden senare så var de öppnade ;-)

Susanne - tack för den jättefina ängeln (alltså, hur många får fina personliga födelsedagspresenter av sin chef!?!)

"Farsan" - en Decomax med 6 spritsmunstycken... TACK!!! Jag var nära att klämma fram några glädjetårar där och då, men jag besinnade mig...
Nu får jag ändra mina efterrättsplaner litegrann inför kvällen, så att jag kan inviga den ;-)

När jag ögnade igenom min Facebook klockan 05.45 så hade jag redan fått sex grattishälsningar också - det kommer nog att bli en bra dag idag!!!

Inga kommentarer: