onsdag 7 november 2012

Nybakade scones

Jag har fuskat lite nu ikväll - jag har ätit nybakade scones... Åh, det var ljuvligt gott!!!
Tanken gick lite som så att jag ju ändå ska fuska imorgon på MIN FÖDELSEDAG, så då kunde jag ju lika gärna tjuvstarta idag ;-)

Dessutom så fick jag svaret på min huvudvärk förut; jag har ju haft konstant huvudvärk sedan i söndags, och även fast jag tog två Treo tidigare idag så har det inte släppt!
Ett tag var jag inne på att jag säkert hade fått en hjärntumör, men sen så gick jag på toaletten och upptäckte att min röda vecka har startat :-(
Om jag inte minns helt fel så hade jag ont i huvudet i flera dagar i rad förra gången jag hade mens också - jävla skit!

Och vet ni vad!?! Jag glömde telefonen hemma idag... Och jag har gått runt och känt mig halv hela dagen!
Och det innebar ju även att jag inte kunde berätta om mitt viktresultat för er - jag vägde exakt samma som förra onsdagen. Och jag är supernöjd med det, med tanke på min frossarfredag förra veckan samt noll besök på gymmet...

Inga kommentarer: