fredag 9 november 2012

För eller emot!?!

Alltså, säga vad man vill om Katrin Zytomierska och hennes åsikter och sätt att uttrycka sig på, men jag tycker att hon har fått ta emot oförtjänt mycket skit för sitt blogginlägg om Sats reklam!

I inlägget så ifrågasätter hon gymkedjans val av reklammodell, och ifrågasätter om någon vill se ut som densamma efter att ha tränat i 13 år...

Och jag förstår vad hon menar! Om jag bestämmer mig för att skaffa ett gymkort och börja träna, så gör jag ju det för att jag vill bli snygg ;-)
Även om många tränar för att få en bra hälsa eller hålla igång flåset eller av någon annan anledning, så tror jag att de flesta som börjar att träna på gym gör det för att bli smala!

Om man nu masar sig iväg till gymmet regelbundet under 13 års tid så vill man ju att det ska ge resultat; man vill se vältränad ut och förmedla friskhet och en sund personlighet - kvinnan på bilden ser visserligen glad ut, men hon är ju överviktig!!!

Jag skulle kunna skriva världens längsta blogginlägg om detta (och andra intressanta fenomen, bl a att SD är tredje största partiet i dagsläget), men jag är så sjukt trött att jag inte orkar...

Jag skriver mer imorgon, och då ska ni även få se presenten som jag fick av brorsan när han var här och hälsade på förut ;-)

Inga kommentarer: