lördag 24 november 2012

Dagens dyraste inköp:

Ett par skor till mig för 990:- minus 20% rabatt...
Enkla, och helt i min smak!

Just nu så sitter vi i bilen på väg hem och det har varit en alldeles underbart lugn och skön dag! Alltså, vi måste bli bättre på att skaffa oss egentid för det gör så himla mycket för humöret och förhållandet...

Jag är supernöjd med dagens shopping också; skorna till mig, en julklänning och strumpbyxor till Alva, en julskjorta med slips till Noel, en superbra julklapp till barnens kusin och en turkos spetsklänning till Alva.

På Ikea köpte jag två paket värmeljus, ett 4-pack vita blockljus, ett stort vinrött blockljus, adventsljus (fyra vita blockljus med röda siffror på), vinröda kronljus, en svart ljusstake, en avlång ljusbricka, två vinröda krukor, två gröna växter, tejprullar, ett 3-pack matlådor, röda servetter, stekspade/stekgaffel, två randiga påslakan-set samt täcke, kudde och påslakanset till Alva.

Inga kommentarer: