fredag 30 november 2012

Fredagsmiddag

Ikväll så blev det köttfärsbiffar med cheddarost samt sallad till middag - jättegott!
Däremot så har jag ont i magen, och det känns ju mindre kul; jag tror att det är mens på gång...

För tillfället så sitter jag och M och kollar på X-factor; Noel sover och Alva ska sova över hos brorsan inatt ;-)
Eller ja, JAG kollar på teven medan M ligger bredvid och sover här i soffan...

Idag var det helt galet mycket folk på jobbet, så jag är urtrött i huvudet nu ikväll... Det känns verkligen som att julhandeln redan har kört igång!

M fick sluta tidigare idag, så vi kunde hämta ungarna tillsammans och handla ihop efteråt... Då passade vi på att ta kort på barnen också; det satt en fotograf utanför Blomsterlandet på Elins Esplanad - man fick en förstoring för 49 kronor, och sen kunde man välja att köpa till julkort för 4:99/st (minst tio stycken).
Vi blev jättenöjda och köpte till tjugo julkort! De sitter där imorgon också (mellan kl 11-16, tror jag), så passa på!!!

Inga kommentarer: