torsdag 25 oktober 2012

Vilken jävla skitnatt :-(

Det slår aldrig fel - när man känner att man behöver sömn som mest så får man det inte...
Igår kväll gick jag ner och lade mig i sängen redan kl 21 och släckte lampan vid 22-tiden för att jag verkligen behövde sooooova, och kl 23.20 så vaknar Noel och illskriker... Och slutar inte! Jag fick tända lampan, byta blöja, ropa upp till M att han fick fixa en flaska välling m m, och efter ca 45 minuter typ så somnade han om...för att vakna på nytt kl 03.20 och skrika och gnälla...
Det blev en flaska välling till och lite mera gnäll, men sedan somnade han om i alla fall...och nu kl 05.15 så ringde min väckarklocka!

Faaaan, den här dagen kan ju inte bli annat än misslyckad! Jag är trött och sur och på fruktansvärt dåligt humör :-(

Inga kommentarer: