söndag 30 september 2012

Ändring igen...

Nu har jag spenderat helgen med att läsa olika LCHF-bloggar, så nu känner jag mig taggad igen!
Viktväktarna i all ära, men det är SKITJOBBIGT att mäta allt och jag mår ändå inte bra av att äta socker och vetemjöl (vilket var anledningen till att jag bytte diet från första början)...

Brorsan var nästan arg på mig på riktigt förut för att jag är så jäkla velig och M är inte heller på min sida den här gången, men jag kämpar på ;-)

Jag hade ju egentligen tänkt skriva ett jättelångt inlägg om hur jag resonerar kring mitt byte och så nu ikväll, men jag har spelat Wordfued fram tills nu och är så trött att det svider i ögonen... Vi hörs imorgon istället!

Ps: tack för att ni stannar kvar och läser trots mina vacklande ståndpunkter...

2 kommentarer:

Evvvelyn sa...

Haha du är för skön! :) kör lite mer åt gi hållet kanske? Inte strikt lchf, för det behöver du inte :))

Anonym sa...

oj vilket velande fram och tillbaka varför inte ge vv en chans