måndag 24 september 2012

Ha ha ha

Riktigt så illa är det väl inte, men idag gick jag som väntat över gränsen för mina propoints; jag ska ju ligga på 26 pp/dag, men idag har jag ätit 38 pp... Men det känns helt okej ändå; å ena sidan så har jag ju 49 bonuspropoints att fördela under veckan och å andra sidan så tjänade jag in 3+1 app genom mitt gymbesök och promenaden till jobbet förut.

Jag kanske ger mig själv för lite aktivitetspropoints, men det är ju inte direkt någon hög intensitet när man styrketränar... På mitt program på gymmet så värmer jag upp med 7 minuters rask promenad i 5% lutning, i mitten av passet så kör jag 5 min på crosstrainern och sen avslutar jag med 5 min roddmaskin, men utöver det så blir man ju knappt svettig...
Nej, jag räknar mitt pass som medelnivå och promenaden till jobbet som låg!

Nu ska jag krypa ner i sängen... God natt!

Inga kommentarer: