lördag 22 september 2012

Mätt!

Åh, vad irriterande att bilderna lägger sig i fel ordning när jag använder Blogger-appen... Nåja, det är inget jag orkar ta fram datorn för att ändra på!

Det blev ingen invigning av Ekebackens pizzeria förut - när jag hade ringt och lämnat min beställning så sa de att det var 50 minuters väntetid!!!
Dock så var jag inställd på skräpmat, så vi beställde från Prima istället - jag valde en kebab i pitabröd med stark sås, och den var jättegod!
En hel kebab "kostar" 26 pp, så jag räknar på att jag åt för typ 20 pp eftersom jag lämnade en del...

Alltså, jag fattar inte de som klarar av att svälta sig! Jag har verkligen mått skit idag och vill aldrig sätta mig i den här situationen igen att jag inte hinner äta... Det är ju vidrigt att gå runt och vara hungrig, yr, svag och känna den där bakomliggande huvudvärken...

Jag tycker absolut inte att Viktväktarna är en "svält-diet"! Man klarar sig faktiskt mer än väl på 26 pp/dag - det viktiga är ju bara att äta rätt och fördela propointsen på ett smart sätt under dagen!

Inga kommentarer: