torsdag 27 september 2012

Hela Sverige bakar

Åh, vad jag gillar det här programmet - jag hade velat vara med själv ;-)

Idag är jag back on track igen, och det känns skönt! Jag har inte varit direkt hungrig heller, men däremot så har det kanske slunkit ner några vindruvor för mycket... Gott!

Idag var ju Alva med M på hans jobb, så efter jobbet hämtade jag bara Noel - konstig känsla - och vi spenderade hela eftermiddagen på Elins Esplanad. Jag köpte en piké till M, ett par vinterkängor till Noel, en glittrig kjol med tillhörande tights till Alva och en bikini till mig (25:-/del på Ica Maxi).

Efter shoppingen så blev vi upphämtade av M och Alva, och sen åkte jag iväg med Alva till hennes judo-träning... Och ikväll så har vi haft tv-kväll: Kockarnas kamp och Hela Sverige bakar ;-)

Nu ska jag gå ner och sova - jag har varit uppe sedan kl 05.15 och är dödstrött!
Imorgon jobbar jag mellan kl 9-15 i kassan!

Inga kommentarer: