tisdag 25 september 2012

Ledig dag

Idag har jag varit ledig, men det har varit full rulle ändå!
Vi gick upp vid 07.30-tiden, käkade frukost och skjutsade iväg Alva till skolan. Sen åkte jag och Noel hem och fixade lite (diskade, satte igång en tvättmaskin), och sen lade vi oss och vilade i en och en halv timma. Efter det så lagade jag lunch, och när vi hade ätit klart så hämtade vi Alva på skolan och sen vidare och hämtade upp brorsan och sen vidare mot Stellas Lekland... Efter två timmar där så åkte vi hem, käkade lite kvällsmat, hämtade M på tågstationen, åkte hem och hängde tvätt, diskade, plockade...och nu ikväll så har vi kollat på X Factor och Svenska Hollywoodfruar!

Åter igen så har jag klarat av att hålla mig till mina propoints, men ikväll så har jag varit hungrig ;-(
Som tur är så får man ju äta frukt, så jag har käkat en banan, en clementin och ett äpple. Och druckit massor av vatten.

Konstigt nog så har jag inte varit direkt godissugen, men det kanske beror på att jag "får" äta godsaker och då blir det inte lika spännande och åtråvärt längre!

Imorgon tar M bilen till jobbet, vilket innebär att han även lämnar ungarna på dagis/skolan... Skönt!
9 gånger av 10 så är det jag som lämnar och hämtar, och när man väl slipper det så känns det riktigt lyxigt ;-)
Antagligen så kommer det att spöregna imorgon bara för att jag ska GÅ till jobbet, men skit samma!

Hoppas att ni har haft en fin dag - sov gott, allihopa!

Inga kommentarer: