söndag 23 september 2012

Jag klarade pointsen idag med!

Utan problem, dessutom ;-)

Till frukost åt jag havregrynsgröt med äpple, kanel och 1 dl mellanmjölk (5 pp), till lunch åt jag Felix fisksoppa (5 pp) samt en halv ciabatta med 2 tsk kaviar och ett kokt ägg (7,5 pp), till mellanmål blev det en nektarin och en banan, och till kvällsmat så åt jag en rågform (3 pp) med 2 tsk Bregott (2 pp), 3 tsk lättmajonäs (1,5 pp) och ett kokt ägg (2 pp)...

För ett tag sedan så lånade jag boken "Hjärnkoll på vikten" av Martin Ingvar och Gunilla Eldh på biblioteket, och den är verkligen jättebra!
Jag ska nog faktiskt lägga mig här i soffan och läsa några sidor innan jag går ner och lägger mig ;-)

Imorgon så tänkte jag köra igenom mitt nya träningspass på gymmet innan jobbet, och efter jobbet så ska jag på sminkparty hemma hos Camilla - mys!

Inga kommentarer: