onsdag 26 september 2012

Karaktär...

Åh, vilken stark karaktär man har...eller inte! Jag var helt inställd på att åka och träna på gymmet efter jobbet idag, men istället så sitter jag här i soffan i fladdriga pyjamasbrallor och väntar på M som är och hämtar pizza! Dessutom så köpte jag med mig en påse Polly hem...

Usch, den här veckan går ju inte till historien som den bästa direkt, men jag ska försöka att ställa allt tillrätta med träning och bra mat under resterande dagar ;-)

Än så länge så är det ju inte helt kört p g a bonuspointsen samt möjligheten att träna ihop lite propoints - tack för det, Viktväktarna!

1 kommentar:

Ingalill sa...

Låter härligt med fladdriga pyjamasbyxor, jag har också tagit av mig och går i pyjamas och morgonrock kl.19.00, det är härligt. du tar nya tag imorgon, man måste få "falla ur ramen" ibland. Ät du pizzan med gott samvete.