onsdag 26 september 2012

Än finns det hopp...

Trots den där jäkla ovärda pizzan och halva Polly-påsen som inte ens var god, så ser jag ljuset i tunneln - efter att ha räknat lite på mina bpp och app så inser jag att jag bara är 1,5 pp ifrån att komma ikapp! Och 1 pp tjänar jag ju redan ihop i morgon bitti i form av promenaden till jobbet ;-)

Det är det här som jag gillar med Viktväktarna; om skadan inte hade gått att reparera så hade jag säkert freakat ur under resten av veckan också och börjat om på måndag, men nu kan jag lägga skiten bakom mig och ändå vara med i matchen!

Såååå, nu får det bli så att jag håller mig till mina 26 pp/dag under resten av veckan och inga utsvävningar i helgen... Det kommer att gå jättebra!

Imorgon har Alva lovdag i skolan och istället för att spendera dagen på fritids så får hon följa med M till hans jobb.
Själv så jobbar jag kl 06.45-14.00...

Ps: imorgon är det fotografering på dagis så M tog med sig Noel till frisören förut; trots en muta i form av en tablettask så illvrålade han under hela klippningen... Men nu är han fin i håret i alla fall ;-)

Inga kommentarer: