lördag 22 september 2012

Jag svimmar snart...

Imorse åt jag ju en portion havregrynsgröt till frukost, och sen så låg jag och Noel och vilade mellan kl 11-13.15 och när jag vaknade så insåg jag att jag ju inte fick äta något förrän EFTER min genomgång på gymmet... Jag fick ställa mig på en sån där våg som mäter kroppsfett, och då får man ju inte äta något på två timmar innan.

Efter vägningen (resultatet får ni i nästa inlägg) och introduktionen av maskinerna så var jag helt svimfärdig, så jag köpte en proteinbar på gymmet: Swebar mintchoklad = 4 pp, och efter det så har jag inte hunnit äta någonting mer... Brorsan undrade om jag ville smaka på lite pizza när jag var där, men jag ville inte stressa i mig maten utan käka något i lugn och ro ikväll istället.

Just nu så sitter jag på badet medan Alva simmar, och de hade ingen frukt i kafeterian :-(
Jag har dock bestämt mig för att köpa med mig en kebab i pitabröd på vägen hem; en pizza innehåller 42 pp och en kebab i bröd "bara" 26 pp... Om jag äter en sådan så har jag ändå propoints kvar!

Inga kommentarer: