söndag 1 januari 2012

Gott nytt år!

Jag hoppas att år 2012 blir ett helt underbart år, både för mig och för alla som jag känner!
M tycker att år 2012 känns som ett "förändringens år", så vi får väl se om det stämmer - jag byter gärna både bostad och bil och kroppsform, och önskar mig även lite småförändringar både här och där och på jobbet...

Nu ska jag försöka att sova, men vi får väl se om det går att somna överhuvudtaget - magen är helt uppsvälld efter allt godis och skräp som man har stoppat i sig ikväll :-(
Usch och fy!

Vi hörs vidare imorgon! Då ska ni bl a få reda på mina nyårslöften... Och så svamlar jag väl vidare om allt och inget... Egentligen så förstår jag inte varför folk läser bloggen över huvudtaget för jag skriver ju inte om något särskilt egentligen, men jag är JÄTTEGLAD över att ni kikar in här hos mig och jag hoppas att ni följer med mig även under det här året...

Återigen - GOTT NYTT ÅR!!!

Inga kommentarer: