söndag 22 januari 2012

Stora killen!

Igår fyllde Noel 11 månader - han börjar verkligen att bli stor nu! Han kryper omkring här hemma och reser sig mot ALLT, och han har fått 8 tänder (fyra där uppe och fyra där nere). Och så är han så himla gullig, för om man frågar honom om han är hungrig så smackar han med munnen, och om man frågar om han har bajsat så gör han ett stånkande ljud precis som när man tar i...

Tänk att han börjar på dagis om en månad!!! Och tänk att jag börjar jobba imorgon - jag har nog inte riktigt fattat det än! Men det ska faktiskt bli lite skönt att komma tillbaka till mina fina arbetskamrater och till mina gulliga stamkunder; undrar om gubbarna blir glada nu när de kan lämna in sina Keno-kuponger och V75-bongar till mig igen ;-)

Den enda nackdelen som jag känner med att gå tillbaka till jobbet nu är ju att jag jobbar varannan helg :-(
I HATE IT!!!
Men det ingår ju tyvärr i det här jobbet, och har man öppet kl 7-22 VARJE dag så blir det ju en hel del obekväm arbetstid...

Ja ja, livet går vidare... Och igår fick vi oss en riktigt rolig överraskning här hemma - berättar mer om det lite senare när det har blivit mer officiellt ;-)

Inga kommentarer: