måndag 30 januari 2012

Snorig...

Den här lille krabaten är hur snorig som helst nu ikväll och dessutom verkar det vara nya tänder på gång, så det känns som att ytterligare en sömnlös natt hägrar... Jag får nog gå och lägga mig nu och försöka få lite sömn samtidigt som Noel!

Ps: jag åt två bitar Toblerone förut också, men jag har noll ångest över det - chokladen smääälte i munnen, och det var det godaste jag har ätit på flera månader... Imorgon kör vi så att det ryker igen!
Jag hade egentligen tänkt be M att ta hand om ungarna i typ två timmar imorgon så att jag kunde bränna ett gäng kalorier på en långpromenad, men nu ska han visst åka på en föreläsning i Göteborg så vi får väl se hur det går med motionen... Det blir nog en sväng till S:t Markus i alla fall! Och dagis för Alvas del kl 09-14...

Godnatt!

Inga kommentarer: