måndag 30 januari 2012

Ja, tack ;-)

Det fattar väl vem som helst att 2 bra nätter på raken är för mycket att be om, så inatt sov Noel typ ingenting istället... Och gick upp kl 05.25 :-(
Eftersom jag fortfarande tar nätterna fast jag jobbar, så gick jag faktiskt upp med Noel till M då och somnade om, så nu har jag precis vaknat.

Och tyvärr så känns det som att finnarna har blossat upp lite igen under natten :-(
Och då är det ju inte ostens fel, för igår åt jag ett LCHF-bröd med skinka och skagenröra till frukost, 1 1/2 kotlett och stuvad spenat till middag, en sharonfrukt och tre kalla köttbullar till mellanmål samt tre kokta ägg och ett LCHF-bröd till kvällsmat... Det kanske är äggen!?!

1 kommentar:

johannasl (rivstartare) sa...

Jag har som sagt fått liknande utslag, fast på armar och ben, när jag ätit väldigt mycket ägg. Det försvann när jag drog ned på äggen, kan nu äta typ 2 ägg per dag flera dagar i veckan utan att de kommer tillbaka. Men det är nog olika hur känslig man är, detta gäller ju bara mig. Hoppas att du klurar ut var problemet är, så att du slipper detta! Kram