tisdag 17 januari 2012

Yes, jag har vunnit!!!

Under december månad och en bit in i januari hade våran lokala tidning SLA en tävling som hette Resechansen där man skulle svara på en 1X2-fråga varje dag... Jag skickade in mina svar, och i dagens tidning presenterades vinnarna - JAG VANN!!! Tillsammans med 999 stycken till, men skit samma... Jag är överlycklig!
Jag har alltså vunnit en bussresa upp till Stockholm, och därifrån en 1-dagars kryssning till Åland inkl övernattning på båten samt frukost.
Man åker med Viking Lines kryssningsfartyg M/S Cinderella och det var visst bara vissa utvalda datum som gällde, men den här resan ska jag bara åka på... Självklart så vill jag inte åka själv och det känns lite för tidigt för att lämna bort Noel över natten (dessutom så skulle M aldrig uppskatta en sån här grej), så jag tänker faktiskt köpa till en biljett för 275:- och ta med mig Alva - hon kommer nog att älska att få åka en så stooooor båt...och så får vi ju lite egentid, hon och jag ;-)